مصاحبه آرشیو خبر ها
باید به موفقیـت خود ادامه دهیم

باید به موفقیـت خود ادامه دهیم

مدافع ملی پوش یوونتوس در فاصله چند روز مانده به بازی با رُم در مورد شرایط یوونتوس در سال 2013 و سال ِ آینده و همچنین این بازی بزرگ می گوید .

" می توان گفت که در لحظات پایانی سال 2013 قرار داریم و بسیار خوشحالیم که در حالی سال را به پایان می بریم که در صدر ِ جدول هستیم و البته با اختلافی خوب در انتظار ِ بازی با تیم دوم جدول هستیم "

" ما خوشحالیم که در این سال موفق بودیم و در بیشتر ِ لحظات از ما تعریف شد . البته مطمئنا اشتباهات و نواقصی هم داریم که باید آن را برطرف کنیم . ما هم مطمئنا مانند کونته به موفقیت در اروپا امیدواریم "

" اما می دانیم که این افتخار پس از سال ها سخت خواهد بود اما برای ما چیز ِ غیر ممکن وجود ندارد . پس باید در سال جدید تمام انگیزه و توان خود را برای قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا بگذاریم "

" روحیه ای که ما داریم متفاوت با چند سال قبل است و مطمئنا این را مدیون ِ کونته و کادر فنی هستیم . برای پیشرفت کردن کونته به ما فشار وارد نمی کند بلکه کاری می کند که با تمام وجود مشتاق آن باشیم "

بازی با رُم ؟

" باز هم تمام تلاش خودمان را بکار می گیریم . رسم در خانه ما بازی می کند و می داند که بازی در اینجا سخت است . ما در مقابل ِ رُم پیروزی های خوب و قابل ِ توجه ای را در سال های قبل کسب کردیم و حالا هم بدنبال تکرار آن هستیم "

" ابته ما به حریف احترام می گذاریم ، می دانیم کهتیم گارسیا بازی های خوب و متفاوتی را نسبت به قبل به نمایش می گذارد و البته باختی را تجربه نکرده "

" اما ما برای برد بازی می کنیم ، تیم ما روند ِ مثبت و حرکت صعودی خود در این فصل ادامه خواهد داد ، زیرا برای بدست آوردن سومین اسکودتو تلاش می کنیم که می تواند چیزی مهم و اتفاقی تاریخی پس از سال ها باشد "

لیگ اروپا ؟

" ما در آن جدی خواهیم بود . زیرا این رقابت ها بسیار سخت و دشوار است و می بینید که تیم های قدرتمندی هم در آن حضور دارند . اگرچه ممکن است مردم گاهی آن را دست کم بگیرند اما ، با توجه به اینکه فینال در ورزشگاه خودمان است باید برای حضور در آن تلاش کنیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: